Sobre nosotros | Sobre nós:

Lebre de Abril nace en Galicia, de la ilusión de una pareja friki (Ade y Papá Lebre), padres de dos conejitos y una personita, de trasladar al mundo real un poco de los personajes y lugares que más nos han influido a lo largo de nuestras vidas.

Nos dedicamos, principalmente, al diseño y elaboración de velas aromáticas inspiradas en personajes literarios, televisivos o de videojuegos; así como a la realización de diseños (con temáticas similares) para ilustraciones, bolsas de tela serigrafiadas y tazas de cerámica sublimadas.

En todo el proceso de producción, empaquetado y envío se guarda un absoluto respeto por el medio ambiente y es por eso que los materiales empleados están buscados para ser naturales, libres de crueldad animal, reciclables y reutilizables.

En Lebre de Abril interesa, sobre todo, la autenticidad de cada artículo y que la persona que se haga con él sienta que se ha fabricado de forma exclusiva y con mimo.

Además, somos amantes del arte en todas sus formas (especialmente la ilustración) y este proyecto nos ha permitido compartir el nuestro contigo y diseñar nuestro propios productos hasta el más mínimo detalle.

Planeamos aumentar el stock de la tienda poco a poco y añadir muchas cosas nuevas, siempre con la intención de sorprender.

Gracias por apoyarnos en nuestra nueva aventura y no dudes en ponerte en contacto con nosotros si tienes alguna sugerencia. Estamos abiertos a escuchar cualquier propuesta o idea.

---------------------------------------------------

Lebre de Abril nace en Galiza, da ilusión dunha parella friki (Ade e Papá Lebre), pais de dous coelliños e unha persoíña, de trasladar ó mundo real un pouco das personaxes e lugares que máis nos influíron ó longo das nosas vidas.

Adicámonos, principalmente, ó deseño e elaboración de candeas aromáticas inspiradas en personaxes literarias, televisivas ou de videoxogos; así como tamén á realización de deseños (con temáticas similares) para ilustracións, bolsas de tea serigrafadas e tazas de cerámica sublimadas.

En todo o proceso de produción, empaquetado e envío gárdase un absoluto respecto polo medio ambiente e é por iso que os materiais que se empregan están buscados para seren naturais, libres de crueldade animal, reciclables e reutilizables.

En Lebre de Abril interesa, sobre todo, a autenticidade de cada artigo, e que a persoa que se faga con el sinta que se fixo de forma exclusiva e con mimo.

Ademáis, somos amantes da arte en todas as súas formas (especialmente a ilustración) e este proxecto está a permitirnos compartir a nosa contingo e deseñar os nosos propios produtos ata o máis mínimo detalle.

Temos planeado aumentar o stock da tenda pouco a pouco e engadir moitas cousas novas, sempre coa intención de sorprender.

Grazas por apoiarnos na nosa nova aventura e non dubides en poñerte en contacto con nós se tes algunha suxerencia. Estamos abertos a escoitar calquera proposta ou idea.

Legal imprint